Підручники
О. Є. Черненко
Видання містить методичні рекомендації для здійснення архітектурно-археологічних досліджень пам’яток мурованої архітектури Чернігівщини ранньомодерної доби. Робота орієнтована на використання під час навчального процесу здобувачами вищої освіти за спеціальністю «історія та археологія» та на професійне середовище археологів, культурологів і усіх, хто цікавиться феноменом ранньомодерної архітектури Чернігово-Сіверщини: краєзнавців, мистецтвознавців та інших.
О. Гринь, О. Коваленко, Л. Павленко, О. Стрілюк
Навчальний посібник містить методичні рекомендації щодо організації історичної гри-квесту, інструкцію для її проведення, зразки завдань, орієнтовні відповіді на запитання етапів гри. У додатках вміщено легенду історичної гри-квесту «300 фейкоборців», зразок ігрового поля. У посібник включено список використаних джерел та літератури, корисні покликання на проєкт «Історична гра-квест “300 фейкоборців”», а також словник важливих термінів і понять.
Для викладачів, студентів, учителів, усіх, хто цікавиться медіаграмотністю, історією, інноваційними методами навчання та імплементації медіаграмотності у предмети гуманітарного циклу.
Кеда М. К.
Навчальний посібник «Проєктний менеджмент у закладах освіти» розроблений у рамках проєкту ЄС програми Еразмус+ напряму Жан Моне «Європейський освітній простір: можливість та виклики для України» (611363-EPP-1-2019-1-UA-EPPJMO-MODULE) і покликаний допомогти здобувачу освіти отримати знання у галузі проєктного менеджменту через виконання низки практичних завдань. Зміст навчального посібника складають кілька аспектів: типологія та особливості освітніх проєктів, розробка та подання проєкту, методологія та інструменти управління освітніми проєктами, робота з проєктною командою. Навчальний посібник формує у здобувачів освіти професійні компетентності аналізу нагальних потреб освітньої галузі, ініціювання проєктної діяльності, роботи з аплікаційними формами, формування проєктної команди та управління нею, застосування сучасного інструментарію управління проєктами тощо.
The European Commission's support for the production of this publication does not constitute an endorsement of the contents, which reflect the views only of the authors, and the Commission cannot be held responsible for any use which may be made of the information contained therein.
Кеда М. К., Соломенна Т. В.
Публікація підготована в рамках проєкту програми ЄС Erasmus+ напряму Jean Monnet «Культурний вимір Європи» («Cultural Dimension of Europe»)
В.М. Половець, В.В. Голець
Мета даного навчального посібника – ознайомити студентів з основними напрямками становлення світової соціологічної думки. В ньому автори намагалися висвітлити етапи розвитку соціології як окремої науки від протосоціологічних ідей мислителів минулого до сьогодення. У підготовці лекційного курсу широко використані наукові праці класиків світової соціологічної думки, а також українських істориків соціології, зокрема М.В. Захарченка та О.І. Погорілого.
Для студентів вищих навчальних закладів.
В.М. Половець
У навчальному посібнику розглядається авторська концепція українознавства. Висвітлюється сукупність знань та уявлень, набутих в різні часи іншими народами та зафіксованих писемно про Україну як про певну геополітичну реальність, самодостатню та окремішню частину світової цивілізації.
В.М. Половець
Посібник написаний у формі курсу лекцій, в якому автор намагається об’єктивно висвітлити історію українського народу – від праслов’янських часів до сьогодення. На основі творчого осмислення документів і матеріалів про минувшину зроблена спроба узагальнити події вітчизняної історії. Матеріал подається з відповідними питаннями до кожної теми, джерелами та літературою. Мета книги – допомогти студентам неспеціальних факультетів у вивченні української історії.
Розрахована на студентів, учителів, викладачів та широке коло читачів.
В.М. Половець
Програма запропонованого курсу призначена для студентів гуманітарних та природничих факультетів педагогічного університету, де історія України не є спеціальністю, а викладається як обов'язковий самостійний предмет. Поглиблене вивчення історії нашої Вітчизни, в умовах її розбудови та незалежності, викликане нагальними потребами підготовки молодого покоління до самостійного життя. Бурхливі і глибинні суспільні зміни, що відбуваються у наш час, вимагають від кожного громадянина України, виваженого підходу до оцінок історичних подій і явищ.